Kundservice

Kvinna som pratar i headsetKontakta vår kundservice när du behöver hjälp med tekniska frågor, tips och råd om våra produkter, hjälp med reservdelar och servicefrågor.

Vi har samlat de vanligaste frågorna i vår FAQ nedan.

Måndag till fredag mellan klockan 08.00-17.00 kan du via vår chatt få svar om en produkt finns i lager eller när den väntas in. Genom chatten kan du också få enklare tips och råd om våra produkter. För frågor under övriga tider ber vi dig använda kontaktformuläret nedan.

  • Kan jag ringa direkt till ett varuhus?
    Alla samtal går först via kundservice som kan koppla vidare samtalet till önskat varuhus. I de allra flesta fallen kan kundservice hjälpa dig med ditt ärende.
  • Har Jula e-handel?

    Nej, Jula har ingen e-handel. De inköpslistor som du kan skapa på vår hemsida kan inte inhandlas online eller skickas till våra varuhus.

Lägg till filer

Adress

Jula Sverige AB
Box 363
532 24 SKARA
Org.nr 556944-7856

Inspelning av samtal till kundservice

När du ringer Jula AB:s kundservice, spelas samtalet automatiskt in. Det gör vi för att dialogträna våra medarbetare, anpassa vårt talsvar samt utveckla vårt arbetssätt, i syfte att förbättra för dig som kund. De inspelade samtalen sparas normalt i max 30 dagar. Du kan läsa mer om vår integritetspolicy eller om datalagring på www.regeringen.se eller www.pts.se

Kundservice

  • Måndag–fredag 8.00-20.00
  • Lördag och söndag 10.00-17.00
  • Telefon: 0511-34 20 00

Reklamation

  • Måndag–fredag 8.00-17.00
  • Telefon: 0511-34 20 00
Du har 0 produkt att jämföra