Jula söker Varuhusmedarbetare i Bromma, sommarvikariat

Invigning STE 141119 09 Jula fortsätter expandera och söker därför dig som vill växa och utvecklas med företaget. Vill du arbeta i detaljhandeln och trivs i en miljö där förändring och utveckling är det enda som är konstant? Då har vi jobbet för dig!  Till Julas varuhus i Bromma söker vi nu Varuhusmedarbetare för sommarvikariat.

Jula Sverige har idag 53 varuhus. Vi fortsätter expandera och söker därför dig som vill växa och utvecklas med företaget. Vill du arbeta i detaljhandeln och trivs i en miljö där förändring och utveckling är det enda som är konstant? Då har vi jobbet för dig!  Till Julas varuhus i Bromma söker vi nu Varuhusmedarbetare för sommarvikariat.     Det här är dina möjligheter     Jula är mycket mer än ett varuhus. Med snabb expansion följer goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet att påverka, det är upp till dig! Hos oss jobbar engagerade och drivna medarbetare som ständigt strävar efter att förbättra Jula och våra kunders upplevelse. Vi erbjuder dig kul och spännande arbetsdagar i ett företag som värnar om sina medarbetare och kunder.       Det här gör man som Varuhusmedarbetare     På Jula är kunden allt! Som varuhusmedarbetare är din huvuduppgift att genom ett servicemedvetet bemötande finnas till för kunden och kunna ge råd och lösningar inom vårt spännande produktsortiment. I ditt arbete ingår även varuvård, kassaarbete, hantering av reklamationer, ombyggnation av säljytor inför kampanjer och nya säsonger samt att se till att varuhuset är väl påfylld med varor och tydligt exponerade.    Det här är du som person, din bakgrund och dina erfarenheter   Har drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt och strukturerat sätt  Trivs med högt tempo och kan hantera en fysiskt intensiv arbetsdag Är nyfiken, utåtriktad och känner försäljningsglädje  Är serviceinriktad och har en hjälpsam attityd mot kunder och kollegor  Gillar utmaningar och har en vilja att lära dig nya saker Har erfarenhet från detalj- och/eller dagligvaruhandeln Värderar säkerhetsarbete och har ett ansvarfullt och noggrant förhållningssätt till kassarutiner. Har kunskap och/ eller intresse inom vårt produktsortiment   Bra att veta Placering Bromma. Tjänsterna är på deltid och innebär varierande tider där man både arbetar dagtid, kvällar och helger. Det kommer att vara upplärning för tjänsterna under början av juni, perioden för sommarvikariat gäller runt v. 24-33. Så här söker du Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt då vi håller intervjuer löpande, vilket kan innebära att tjänsterna blir tillsatta innan ansökningstiden gått ut! Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Tillförordnad Varuhuschef Björn Fransson på 08-455 19 55.